Język Angielski
Pragniemy by dziecko zostało otoczone językiem obcym – bo jak można nauczać przez 30 minut przedszkolaka obcego języka? Przecież posługiwanie się nim jak narzędziem do poznawania świata a nie traktowanie języka jako celu nauczania samego w sobie przynosi największą skuteczność – tak właśnie dziecko uczy się języka ojczystego i zaczyna się nim komunikować. Dzieci poznają go intuicyjnie. Obserwują uważnie otoczenie i sytuacje których opis w danym języku przyjmują w sposób naturalny. Obserwują i zapamiętują – tak jak uczą się języka ojczystego i życia. Jest to najbardziej naturalny sposób uczenia się języka obcego a na swoje 30 – 45 minut nasze dziecko zapewne będzie miało jeszcze czas w naszym systemie edukacji za parę lat 🙂 nie śpieszmy się tak.
Realizujemy program w oparciu o metodę immersji czyli „zanurzenia” w języku podczas wszystkich aktywności: zabawy, spacerów, zajęć artystycznych. Co ciekawe – w ten sposób dzieci mają okazję chłonąć większy zasób słownictwa niż podczas tradycyjnych zajęć.